יום שלישי, 9 באוקטובר 2018

סינגל רימון וסינגל להב

טוב, אמנם שני הסינגלים יוצאים מאותה נקודה, אך אין שום קשר ביניהם מבחינת האיכות והרמה...

ראשית נודה לאנשי קק"ל על ההשקעה וקידום ספורט רכיבת השטח בארצנו הקטנה והעשירה במסלולים מדהימים, כל מספר חודשים נפתח כאן מסלול חדש ואין יותר הנאה מלגלות כל פעם אתגר חדש....ע

עכשיו לעיניננו...שני הסינגלים רכיבים גם לאחר כמה ימים של גשם מאחר וסוג האדמה באזור משאיר שלוליות קטנות אך אין בוץ דביק שנצמד לצמיגים, חוץ מזה,  האזור ידוע ברמת משקעים נמוכה כך שבימי החורף הגשומים זהו יעד מועדף.

לגבי סינגל רימון הדעות חלוקות, חלק אמרו מיותר והשאר הסתפקו ב"נחמד"...למי שמחפש מסלול רכיבה מסודר עם מעט אטרקציות ועדיין לתת עבודה. לאורך 8 ק"מ תמצאו ברמים וקיקים חמודים שישולבו בעליות ומורדות קלות ונעימות לרכיבה.

סינגל רימון בהחלט מהווה חימום קל לסינגל הבא, סינגל להב,....

סינגל להב....כן, סינגל להב, אני לא סתם מתלהב, מדובר בדקות ארוכות של הנאה, אושר עילאי ותכנון מסלול שמאפשר לחובבי הסינגלים שביננו לשלב ירידה טכנית מהירה וארוכה עם עליות חסרות רחמים...

שני הסינגלים מתחילים מחוות שבדרון -פשוט להכיס לווייז "חוות שבדרון", (אולם אירועים הממוקם בתוך יער להב), יוצאים מכביש 6, הקטע החדש, במחלף דבירה לכביש 3255 וממנו לתוך יער להב נסיעה של כ5 דקות בדרך סלולה. לחילופין לבאים מדרום מכביש 6, ל358 ואחרי 100 מטר לכיוון יער להב חוות שבדרון.

יש חניה מסודרת ותופתעו מכמות הרוכבים שכבר מנצלים את המסלול המופלא הזה....




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

MOUNTAINBIKE אתר אופני ההרים של ישראל, מסלולי רכיבה, רכיבת שטח, סינגלים